tiistai 31. tammikuuta 2017

SATURDAY'S OUTFIT











Ihana olla täällä taas kirjottamassa, edellisestä kerrasta on jo niin pitkään. Alan vihdoin oikeesti älyämään, että koulu lähenee kokoajan loppuaan ja lukuloma (ja yo-kirjotukset) häämöttää jo ihan nurkan takana. Tekemistä on enemmän kun päivässä kerkeää tekemään ja pientä stressin poikasta on havaittavissa, mutta onneks se on kohta ohi. Tuntuu, että mun jokainen postaus alkaa tällä samalla sepostuksella lukiosta ja sen lähenevästä loppumisesta, mutta koittakaa kestää, kohta se loppuu ;) 

Tänään ollaan taas asukuvien parissa, tällä kertaa hieman paremmalla menestyksellä, kuin viimeks. Sää oli kohdallaan, aurinko paistoi ja oli valoisaa (tai lähinnä siis kerettiin kuvaamaan vieläkun oli valoisaa). Lauantaina mun asu koostu pääosin vaaleista väreistä ja yksinkertaisista vaatekappaleista, jotka toisiinsa yhdistettynä näytti mun omaan silmään kivalta. Jalassa mulla oli mun lemppari housut ikinä. Ne on vaaleenpunaiset, korkea vyötäröiset ja simppelit, mutta silti niin kivat. Löysin nää viime kesän lopulla Zarasta alennusmyynneistä. Näitä oli vaan nää yhdet enää jäljellä ja olin niin onnellinen kun huomasin, että ne on just vielä mun kokoa. Nappasin ne samantien matkaan ja kipitin sovituskopin kautta kassalle, ja oon vieläkin niin iloinen, että sain nää itselleni. Kenkinä mulla oli tällä kertaa korot, jotka löytyi itseasiassa samalla reissulla kun noi housutkin. Paitana toimi perus valkonen pitkähihanen ja takkina Vilan harmaa villakangastakki. Hiukset jaksoin pitkästä aikaa suoristaa kunnolla, se on aina oma ooperaationsa ja vie yllättävän paljon aikaa. Järkytyin samalla kuinka hirveesti mulla on kasvanu omaa väriä tyveen. Taino, ei tuota kyllä enää pelkäks tyveks voi kutsua kun puolessa välissä hiusta menee oman värin ja vanhan värjätyn värin raja. Hassua ettei se näy yhtään sillon kun mun hiukset on kiharana. No tosiaan, onhan siitä jo vuosi  kun viimeks oon mitään väriä tähän tukkaan laittanu. Ehkä olis taas aika. Huulimeikkiin löysin taas uuden kivan yhdistelmän; sitä  Essencen rajauskynää, mistä kerroin tässä postauksessa, ja päälle yhtä aivan ihanaa, vähän vaaleanpunaista nudea matta huulipunaa. Noi osoittaitui oikein kivaks parivaljakoks ja sopi vielä tosi kivasti lauantain asun kanssa. Kaulassa mulla oli simppeli kirkas timantti, ja kyseinen koru on kutakuinkin ainoa kaulakoru mitä käytän, ja samalla mun lemppari koru kaikista mitä omistan. Tää kokonaisuus on kyllä ehkä yks mun ihan lemppareista, ja aina semmonen varma valinta. 



♥ Saara







6 kommenttia:

  1. Tosi kiva & tyylikäs asukokonaisuus ❤

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. oi vautsi mikä asu *_*! Tuo takki on aivan ihana ja vaaleanpunainen + harmaa sopii aina tosi kivasti yhteen ♥ Tosi mageen kuvauspaikan oot myös löytäny :)!

    ♥: Sofia, fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ihana!♥ Kuvauspaikka löytyi itseasiassa aika sattumalta, ja varmasti päädytään tonne vielä uudestaankin kuvaamaan ;)

      Poista
  3. Oi kuinka ihana asu! Varsinkin toi takki, kaulakoru ja housut veivät sydämeni <3
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!♥ Noi on myös mun ihan lemppareita, ja on vieny kans mun sydämen :)

      Poista