sunnuntai 8. tammikuuta 2017

SUNDAY MOOD

Viimeisiä lomapäiviä viedään ja huomenna alkaa taas ihana arki. Tätä kevättä on kyllä ootettu. Jotenkin on niin vaikeeta kuvitella, että huomenna alkaa mun vihoviimeinen jakso lukiota. Vastahan lukio alko ja mulla oli koko kolme vuotta vielä eessäpäin. Tässä taas huomaa miten nopeesti aika kuluu. Vielä mullakin on tosin muutamat kirjotukset ja yks koeviikko eessä, eli en ihan vielä tuuleta, mutta oon ilonen, että vähiin käy ennen kun loppuu. 
Joululoma meni kirjaimellisesti levätessä. Oon vaan ollu, rentoutunu ja syöny hyvin. Nyt olo on oikeesti levänny ja oon niin valmis huomenna hyppäämään taas arkeen. Loman vikat päivät oon viettänyt mun poikaystävän luona ja ollaan otettu tosi rennosti, saunottu ja tehty hyvää ruokaa, eikä oo ollu kiire mihinkään. 




Samalla kun saunottiin sain ensimmäistä kertaa kokeilla paljon hehkutettuja Moroccanoil-hiustenhoitosarjan tuotteita. Saunassa laitoin hiuksiin kosteuttavan hiusnaamion ja saunan jälkeen harjasin hiukset ja laitoin hiusöljyä ja nukuin yön yli. Ja arvatkaa, nää aineet oli superia mun tukalle! Heti seuraavana aamuna huomas, että hiukset oli kuin uudet. Pörrösyys oli tipotiessään ja hiuksia oli tosi helppo käsitellä, mikä on siis ihan uutta mun tukalle. Oon hyvin positiivisesti yllättynyt, että jo ensimmäinen käyttökerta sai aikaa tämmösiä muutoksia. Ihosta tuli myös tosi pehmeä ja puhdas kun pesin sen Lumenen Cloudberry suihkugeelillä, mikä samalla myös kuorii ihon hellävaraisesti.


Tehtiin myös poppareita iso kulhollinen ja katottiin leffoja.

 Mun vikat lomapäivät on kulunu hyvissä merkeissä ja hyvillä fiiliksillä, tästä on hyvä jatkaa arkeen.


♥ Saara


6 kommenttia:

  1. Liityin lukijaks! Ihana banneri sulla :)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Nuo Moroccanoilin tuotteet on kyllä ihan huippuja! Vaikka ne on tosi arvokkaita, niin niissä saa kyllä tosi paljon rahoilleen myös vastinetta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli kyllä just niin hyviä kun mitä oon lukenu/kuullu! :)

      Poista
  3. Onpas ihana banneri! :) Ja noi lumenen suihkugeelit on aivan ihania!<3

    http://petrajanica.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos!♥ Ja joo ne on, varsinkin toi kuoriva! :)

      Poista