torstai 19. tammikuuta 2017

NEW MAKEUP

Helouu! Tänään ollaan siis meikki ja kosmetiikka juttujen parissa niinkun viimeksi lupailin. Oon viimeaikoina ettiny paljon uusia semmosia luotto kosmetiikkatuotteita ja löytänytkin jotain. Jotkut uudet tuttavuudet on tullu jäädäkseen ja joidenkin etsintä jatkuu vielä. En käy tällä kertaa mun koko arkimeikkiä läpi, vaan niitä juttuja mitä oon koittanut metsästää ja mun mielipiteitä niistä tuotteista mitä oon testaillut.


Tarvitsin uuden primerin ja päädyin paljon puhuttuun Nivea men after shave balmiin. Tätä kohtaan mulla oli suuret odotukset, sillä oon kuullu niin paljon hehkutusta ja hyvää palautetta tän toimivuudesta. Ja uskokaa tai älkää, se täytti mun odotukset täydellisesti ja toimii just niin hyvin kun odotinkin. Mulla ei oo tästä mitään huonoa sanottavaa (paitsi ehkä miehinen tuoksu on ainoa miinus, mutta onneks se haihtuu pian levityksen jälkeen). Eli jos sulla on hakusessa hyvä primeri, niin voin suositella tätä lämpimästi.
Mulla on ollut metsästyksessä se täydellinen meikkivoide jo pitemmän aikaa. Kokeiltuna on jo Maybellinen Fit Me, L'oréalin True Match ja Infallible 24h-matte, Lumenen CC ja nyt viimeisimpänä Lumenen Blur, jota kohtaan mulla oli suuret odotukset kaiken kuulemani perusteella, mut petyin sen suhteen sit kuitenkin. Mikään edellä mainitusta ei oo ollu se täydellinen meikkivoide, vaikka paljon hyvää monessa on ollutkin. Jatkan siis vielä metsästystä. Antakaa toki ilmi omat lempparinne ja niitten hyvät ja huonot puolet!
Toisin kuin meikkivoiteen, niin täydellisen puuterin oon kyllä onnistunut itselleni löytämään. Mä en ihan hirveesti puuteria käytä, lähinnä vaan niin, että kiinnitän silmänaluset ja vähän sipaisen otsaan ja leukaan, mutta kyseinen puuteri sopii mulle just hyvin. Kyse on siis Nyxin HD studio photogenic valkoisesta irtopuuterista. Iho jää niin samettisen pehmeäks ja silmien alle ei tuu päivän aikana rypyn ryppyä. Just semmosta puuteria oon etsinyt. Tarkka tän puuterin kanssa kyllä saa olla, sillä helposti tulee laitettua liikaa.
Puuterinen highlighter mulla on ollut hakusessa jo pitkään ja päädyin kokeilemaan Essencen luomivärejä sävyissä 19 the grammy goes glammy ja 01 snowflake, joitten oon kuullu toimivan myös highlighterina. Näistä mulla ei sen syvempää kokemusta oo vielä kertynyt, eikä oikein plussia tai miinuksiakaan. Mutta ainakin positiivinen ensivaikutelma!


Huulimeikit on ollu aina mun lempijuttu meikkauksessa ja oon löytänyt nyt lähiaikoina pari uutta lemppari yhdistelmää. Ihan mun Number 1 huulituote on Nyxin Lingerie sävyssä 08 Bedtime Flirt ja löysin sille Essenceltä hyvän huultenrajauskynän sävyssä 06 Satin Mauve. Tuo Essencen kynä on sävyltään aavistuksen lilahtava, mikä tuo mun mielestä kivan vivahteen sit lopputulokseen. Toinen kiva yhdistelmä minkä löysin sattumalta yks aamu meikatessa on Nyxin soft matte lip cream sävyssä Athens ja Dermosilin huultenrajauskynä sävyssä red. Itsessään tuo soft matte lip cream on aika oranssin sävyinen mun silmään, mutta kun alle laittaa punaisen rajauskynän, sen sävy muuttuu ihanan koralliseksi ja oranssisuus häviää.


Lopuks vielä uusin tuttavuus, josta tuli heti mun paras kaveri. Ikinä en oo näin hyvään huulirasvaan törmännyt ja tää jää ehdottomasti mulla päivittäiseen käyttöön.


ps.
Mitä tykkäätte, onko nää vielä isommat kuvat parempia kuin edeltävät vähän pienemmät?


♥ Saara

8 kommenttia:

  1. Ooh tota puuteria munkin pitää hankkia! Voishan noita essencen luomivärejäkin testata, niillä tuskin on paljoa hintaa :) Tää oli tosi kiva postaus! Kiva kuulla mielipiteitä erilaisista meikeistä.

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin päädyin testaamaan noita essencen luomivärejä just siks kun niillä oli hintaa vaan 1,99€! Tohon hintaan nähden on mun mielestä ihan hyviä :) Kiva kuulla että tykkäsit!

      Poista
  2. Niin ja tuohon kysymykseesi, mun mielestä nää isommat kuvat on kivoja! :) Ei noissa pienemmissäkään kyllä mitään vikaa ollut :D Tosi vaikea kysymys!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua itteänikin ehkä miellyttää enemmä nää isommat kuvat :) Vaikkei noi pienemmätkää kyllä liian pieniä ollu, mut nyt ainakin pysyn näissä!

      Poista
  3. Kiva postaus! Oon jo jonkin aikaa etsinyt oikeasti hyvää huulirasvaa, ja voisin todellakin testata tota Dermosilin. Mä omistan myös Nyxin soft matte lip creamin samassa sävyssä, tykkään siitä paljon vaikka se tosiaan on aika oranssihtava ilman rajauskynää.

    kuviteltu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mä kyllä rakastuin tohon huulirasvaan heti ekalla kerralla, ja tilasin just itseasiassa uuden ettei vanha vaan lopu kesken :D Mäkin tykkään noista soft matte lip creameista, mut toi sävy ei ollut ehkä se oikee mulle just ton oranssisuuden takia, mut se näyttää onneks tosi kivalta ton punasen rajauskynän kans!

      Poista
  4. Nuo Nyxin huulituotteet on aivan ihanan sävyisiä mitä sulla tässä on! :-) Oon kuullut kans paljon juttua tosta afteshave balmista mutten oo itse vielä uskaltanut kokeilla haha! Ehkä mäkin rohkaistun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi Nyxin Lingeriet on ihan mun lemppareita, ja just toi kyseinen sävy (08) on mulla eniten käytössä! Mä suosittelen että testaat tota niveaa! Kyllä mäkin sitä vähän epäröin mut oon niin ilonen et kokeilin, heittämällä paras primeri, ainakin mun iholle/naamalle :)

      Poista