keskiviikko 4. tammikuuta 2017

First Things First

Miten kaiken alottaminen voikin olla aina niin vaikeeta. Oon nyt jo useemman vuoden miettiny että haluun alkaa kirjottaan omaa blogia mun elämästä ja asioista mistä tykkään, mutta en vaan oo saanu alotettua. Siitä on kai aina aiemmin puuttunu jotain pientä, mikä on saanu mut lykkäämään tätä ekan tekstin kirjottamista, mut nyt musta tuntu, että kaikki palaset on paikoillaan ja on tän aika. Sit päätin, että tää vuodenvaihde ja uus alkava vuos on just oikee kohta mulle pistää tää homma alulle.
 Uus vuos uudet kujeet, right ;)


Mun nimi on Saara. Täytin viime vuoden lopulla 18 ja tällä hetkellä käyn lukiota kolmatta, eli mun viimestä vuotta. Asustelen Keski-Suomessa ainakin nyt toistaiseksi, ihan lapsuuden kotikulmilla edelleen. Oon harrastanut vähän vaikka mitä, aina ratsastuksesta tanssiin ja yleisurheiluun, mutta tällä hetkellä mulla ei oo mitään semmosta viikottaista harrastusta. Mä tykkään kaikista ulkonäköön ja kauneuteen liittyvistä jutuista ja rakastan meikkaamista ja pukeutumista sekä tyylijuttuja ylipäänsä. Mut myös mulla, kuten varmaan kaikilla muillakin, on kuitenkin niitäkin päiviä kun laahustan koulussa tai kaupungilla ilman meikkiä ja hiukset sotkussa. Inspiraatiota mä löydän esimerkiks instagramista, muista blogeista ja weheartitistä. Tykkään myös kuvata ja olla kuvattavana, mulla on hyvä fiilis kameran molemmin puolin.


Mä en halua luokitella tätä mun blogia mihinkään tiettyyn kategoriaan. Tuun kertomaan täällä asioista jotka mua kiinnostaa ja joista mä tykkään, eli just esimerkiks kauneus ja ulkonäköjutuista, meikeistä, vaatteista, tyylistä ja sen semmosista. Noitten lisäks tottakai myös ihan omasta elämästäni ja siihen kuuluvista asioista ja tapahtumista. Haluun levittää positiivisia ja hyviä viboja jokaiselle siellä ruudun toisella puolella ja kaiken tärkeimpänä, olla tässä jutussa oma itteni.


Nyt mä sen tein, mulla on vihdoin oma blogi. Tykästyin tähän kirjottamiseen jo nyt ekalla kerralla paljon, niin ei varmaan mee kovin pitkään, kun musta kuuluu taas uuden tekstin ja kuvien kera. Jos sulla siellä ruudun toisella puolella on blogi, niin pistä ihmeessä mulle sen osote vaikka kommentteihin, niin käyn kattomassa! 

Ja ainiin, hyvää uutta vuotta!


♥ Saara









2 kommenttia:

  1. Tosi kivasti kirjotettu alotuspostaus! Muistan ku ite kirjotin blogiini ensimmäistä juttua niin huh, kuin vaikeeta se oli :'D Nykyään kirjottaminen on niin helppoa ja sujuvaa. Tervetuloa blogimaailmaan ja jatka samalla tyylillä :)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että tykkäsit♥ Alotus oli kyllä oma juttunsa, mutta nyt jo rupee pikkuhiljaa luistamaan paremmin! Kiitos! Käyn tsekkaa myös sun blogin :)

      Poista