lauantai 14. tammikuuta 2017

OUTFIT OF THE DAY

Nyt jo eka viikko koulua ja arkea takana. Miten tää aika voi mennä näin nopeasti, tuntuu ettei mitään kerkeä tekemään. Mun vuosi 2017 pyörähti ihan mukavasti käyntiin myös koulun saralla ja on ihana taas nähä kavereita päivittäin. Kirjotukset ja abien koeviikko lähenee hurjaa vauhtia, ja seuraavat viikot tulee pitämään sisällään paljon koulukirjoja ja niitten pänttäämistä. Lohduttavaa kuitenkin tietää, että sen jälkeen se on ohi. 
Tällä kertaa ollaan päivän asun parissa, ja jo alkuun pahoittelut, että kuvia on näin vähän. Ennen kun päästiin edes ulos ja kuvaamaan, niin kerkes tulla jo vähän pimeetä ja sit alko vielä satamaan luntakin. Onneks ollaan jo menossa kesää kohti ja päivät alkaa pitenemään ja lumisadekin toivottavasti vähenemään. Ei sillä, kyllä mä talvestakin omalla tavallaan tykkään. Kotona sit koneella kuitenkin selvis, että lähes kaikki kuvat oli jollain tapaa tärähtäneitä tai muuten epäselviä, joten jäljelle ei jääny montaa käyttökelposta kuvaa.  Noh, ens kerralla toivottavasti menee paremmin!






Tänään mun päältä löytyi siis paljon mustaa, vähän harmaata ja pieni hipaus hentoa vaaleanpunaista.  Takkina toimi musta huopatakki jossa on super kivat nahkaset yksityiskohdat hihoissa ja kauluksessa.  Jalassa mulla oli mustat nauhalliset nilkkurit ja tietysti harmaat villasukat, ettei varpaat palellu. Toi harmaa kaulahuivi on ihan must näin talvisin, niin iso, pehmee ja lämmin. Laukuks valitsin mustan hapsulaukun mihin mahtuu kaikki tarpeellinen just hyvin. Takin alta paljastuu se pieni ripaus vaaleanpunaista, neulepaidan muodossa. Toi neule on mun silmään niin kaunis ja hento ja se sopii täydellisesti just esimerkiks mustien farkkujen kanssa, mitkä valitsin sen kaveriks myös tällä kertaa. Ranteeseen laitoin kellon, korviin valitsin yksinkertaiset helmi korvikset ja hiukset mulla oli niskassa nutturalla. Tää asu on mun mielestä tosi yksinkertainen ja simppeli, mut silti niin kiva ja mun näköinen. 

Tällaista tänään, ens kerralla mulla on juttuja teille vähän meikeistä ja muusta siihen liittyvästä, see you!


ps. sivupalkista löytyy nykyään myös toi lukijat kohta, liittykää toki ja jääkää seurailemaan tarkemmin mun juttuja!


♥ Saara






4 kommenttia:

  1. Ihana talvinen asu ja ihan hyväthän nämä kuvat on! :) Tykkään tosi paljon tuosta laukusta, nuo hapsut näyttää niin kivoilta tuon kaulahuivin kanssa :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, kiva kuulla♥ Toi laukku on kyllä munkin lemppari, niin kätevän kokoinen ja helppo yhistää melkein minkä kanssa vaan :)

      Poista
  2. Tosi nätti asukokonaisuus! Tuo neule on suloinen :) Multa löytyy muuten samanlainen kello! :D

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jee, samiksia! :D Kiitos paljon, mäkin kyllä tykkään kokonaisuudesta, niin simppeli mut silti kiva♥

      Poista