tiistai 7. helmikuuta 2017

GET TO KNOW ME BETTER - 20 FACTS


Tällä kertaa halusin että saisitte vähän paremman kuvan siitä kuka täällä kirjottelee, eli tässä olis 20 faktaa musta!


1. Alotetaan ruoka-aiheisella faktalla ihan vaan koska ruoka on hyvää. Mulla on viha-rakkaussuhde sushiin. Oon syöny sitä muutaman kerran ja joskus tykkään ja joskus en. Tehtiin yks viikonloppu mun kaverin kanssa ite sushia ja siitä tuli niin hyvää! (tosin ei valmistettu sitä ihan oikeaoppisesti :D) Katotaan, mitä mieltä oon taas ens kerralla kun sushia syön.

2. Mun lemppari leffa-sarja on ihan ehdottomasti Pirates of the Caribbean. Oon kattonut kaikki osat moneen kertaan läpi ja ootan niin paljon nyt keväällä ilmestyvää uutta osaa!

3. Vähän äskeiseen liittyen, mun lemppari sarja on Gossip Girl. Sekin on tullut katottua jo useesti alusta loppuun ja aina vaan alotan uudestaan alusta. Viime aikoina oon kattonu myös paljon Pakoa.

4. Mun lempi väri on vaaleenpunanen. Valkonen, harmaa ja musta on myös tottakai ne semmoset perusvärit mitkä toimii missä vaan ja millon vaan, ja joista kans tykkään.


5. Just tällä hetkellä haluisin niin paljon lähtee johonkin lämpöseen lomalle. Olis niin ihana vaan maata auringon alla, ruskettua ja ottaa rennosti.

Kuva on otettu puhelimella ja siitä syystä se on hieman eri kokoinen kuin muut.
6. Mä tykkään korkokengistä tosi paljon, mutta käytän niitä kuitenkin tosi harvoin. Tän vuoden tavotteeks otinkin, että mun jaloista löytyis vähän useemmin korot, vaikka pituutta mulla onkin omasta takaa jo ihan mukavasti (n. 175cm).

7. Koitin vaikka kuinka miettiä, että mikä on mun lempiruoka, mutta päädyin siihen, että mun on helpompi sanoa mistä mä en tykkää kun valita vaan yks lemppari. En siis tykkää oliiveista, läskistä lihassa, keitetyistä perunoista (paitsi uusista perunoista kesällä) tai semmosesta maistuvasta juustosta (esimerkiks vaikka Polar). Jotain varmasti jäi listaamatta, mutta tässä nää mitä nyt heti äkkisältään tuli mieleen. Pointtina siis vaan se, että tykkään lähestulkoon kaikesta ruuasta.


8. Mä pelkään sitä, että mä säikähän. Säikähtäminen yksinkertaisuudessaan on vaan kamalaa, ja oon tosi säikky nykyään sen takia. (niin outoa I know :D). Lisäks pelkään hämähäkkejä, enkä mitenkään ihan vähän.


9. Luonteeltani oon sosiaalinen ja avoin. Tykkään olla siellä missä tapahtuu. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja yleisesti olla ihmisten kanssa. 

10. Virallisten puhelujen puhuminen on  mun mielestä aivan kamalaa. Meen aina jonnekin piiloon puhumaan, sillein ettei varmasti kukaan tuttu kuule. En muutenkaan tykkää puhua puhelimessa kellekään jos mun seurassa on joku joka kuulee. 

11. Yks asia mitä vihaan on tiskaaminen. Se vaan on joka kerta yhtä hirveetä, enkä edes osaa kertoa, että miks.

12. Mun lempivuodenaika on ehdottomasti kevät. Syksyn ja talven pimeyden jälkeen tulee vihdoin taas valoisaa ja kaikki on jotenkin tosi eloisaa ja uutta. 


13. Oon ilta/yöihminen. Rakastan kyllä nukkumista ja on kans aivan ihana herätä aamulla aikasin pirteenä, mutta jostain syystä tykkään illasta ja yöstä erityisen paljon. 

14. Olin viime kesänä ensimmäistä kertaa ikinä lentokoneessa ja Ruotsia kauempana ulkomailla, ja se herätti mulla halun nähdä maailmaa mahollisimman paljon. Oli ihan super mahtava reissu.

15. Mun hiukset on aina ollu blondit, mutta nyt ne on alkanut viimevuosina tummentua, joten oon pariin otteeseen värjännyt kaupan värillä niitä takasin vaaleammaks. Mun hiukset on myös luonnon kiharat ja toooosi paksut.


16. Rakastan myöhäisiä kouluaamuja. On ihanaa kun aamulla kerkeää tehdä hyvän aamupalan ja rauhassa laittautua ja valmistautua tulevaan päivään. Myös sunnuntaiaamut on ihan mun lemppareita kun ei oo kiire sängyn pohjalta mihinkään ja saa vaan ottaa rennosti.

17. Mä oon välillä vähän aikaansaamaton ja ehkä jopa laiska, mutta luonteeltani kuitenkin semmonen, että jos mä jotain päätän haluta, niin oon myös valmis tekemään töitä sen eteen. Omaan myös voimakkaan tahdon ja pidän oman pääni hyvin usein.


18. Oon ihan hurahtanu meikkeihin ja meikkaamiseen viimeisen vuoden aikana ja nykyään rakastan meikata ja laittautua. Mun ihan ehdoton lemppari osa-alue meikistä on huulet.


19. Rakastan kesäöitä ja auringonlaskuja.

20. Mulla on paljon erilaisia unelmia ja tavoitteita joista osan oon jo saavuttanut ja jotkut oottaa vielä vuoroaan.



♥ Saara

4 kommenttia:

  1. Mulla on aivan sama juttu Sushin kanssa! Välillä tykkään mukamas siitä, mutta yhtäkkiä se ei ookkaan enää hyvää :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on niin ärsyttävää! Onneks nyt viimeisimmästä jäi erittäin positiivinen fiilis, niin jospa tykkäisin myös ens kerralla :D

      Poista
  2. tosi kiva ja mielenkiintoinen postaus :) tämmösiä lukee aina mielellään! Haha samaistun niin tohon kymppi kohtaan.. en kans yhtään tykkää puhua mitään virallisia puheluita :'D ne on aina vaan niin kauheita.. x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäsit! :) Hyvä etten oo ainoo sen suhteen, se on vaan jostain syystä niin kamalaa :D

      Poista