lauantai 29. huhtikuuta 2017

WEDNESDAY MAKEUP


Keskiviikkona (26.4.) oli se päivä, kun mulle oli varattu aika Jyväskylän Sokokselle Urban Decayn pisteelle meikkaukseen. Voitin siis UD:n lanseeraustapahtumassa lahjakortin, mikä oikeutti meikkiin UD:n meikeillä ja olin enemmän kuin innoissani. Aattelin nyt kertoa teille mitä kyseinen meikki piti sisällään ja mitä mieltä mä olin näistä tuotteista. 



Alotetaan ihan alusta. Meikkiin mennessä mulla oli kasvoilla vaan naamarasvaa, eli päästiin suoraan meikkaamaan. Ekat neljä tuotetta on kaikki jonkunlaisia primereita, eli meikinpohjustustuotteita. Ihan ekaks, kaiken alle ja koko kasvoille mulle laitettiin tuotetta numero 1, eli Prep Primig sprayta ja nimenomaan tätä Quick Fixia, mikä on tarkotettu kuivalle iholle. Tän suihkeen tarkotus on tasottaa ihoa ja valmistella se tulevaa meikkiä varten. Tän suihkeen päälle mulle laitettiin Optical Illusion Complexion Primeria, eli tuotetta numero 2. Tää on sitten se varsinainen meikinpohjustusvoide, mikä silottaa ihon ja auttaa meikkivoidetta levittymään paremmin ja tasasemmin. Tän ansiosta meikki myös pysyy naamalla koko päivän ja iho näyttää hyvälle. Silmäluomille mulle laitettiin tuotetta numero 3, eli eyeshadow primer potionia ja nimenomaan tätä Minor Sinia, mikä on se shimmerinen, eli aavistuksen kimalteleva ja hohtoa tuova versio. Huulille mulle laitettiin kans pohjustustuotetta, mikä oli tää Ultimate Ozone lip primer pencil, eli numero 4.   


Primerin päälle mulle laitettiin näitä kahta vasemman puoleista color correctoria, jotka korjaa ihon värivirheitä niin, että vihreä poistaa punaisuutta ja vaaleenpunanen taas häivyttää tummia silmänalusia ja tuo valoa niihin kohtiin, missä sitä kaivataan (eli just esim. silmien alle ja vaikka poskipäille). Oikeenpuolimmainen tuote on concealeri eli peiteaine, mitä laitettiin vasta meikkivoiteen päälle (eli tuotteen nro. 6 jälkeen), kohtiin jotka kaipas vielä lisää peittoa eli esimerkiks just silmänalusille. 


Meikkivoiteeks mulle laitettiin Naked Skinia, mikä on meikkivoiteena tosi monipuolinen. Sillä saa tehtyä tosi luonnollisen ja kevyen meikkipohjan, tai sit sitä pystyy kerrostamaan useamman kerroksen ja sillon lopputulos on tottakai peittävämpi. Tää meikkivoide (toisinkun moni muu) toimii tosi hyvin myös kerrostettaessa, eikä naamasta tuu ollenkaan sen näkönen, että meikkivoidetta on useempi kerros (vaikka todellisuudessa onkin). Sit ihan lopuks koko meikin päälle mulle laitettiin vielä All Nighter setting sprayta, eli tuotetta numero 7, mikä kiinnittää koko meikin naamalle ja kans pitää sen siinä, satoi tai paistoi. Eikä tässä vielä kaikki (läheskään :D), vielä ennen tätä setting sprayta mulle laitettiin nää seuraavat tuotteet:


Kulmissa mulla oli kahta tuotetta. Ensiks ne täydennettiin piirtämällä Brow Beater nimisellä kynällä (8.) ja sen päälle laitettiin kulmakarvageeliä nimeltä Brow Tamer, joka pitää kulmakarvat asennossaan koko päivän (9.). Molemmat näistä tuotteista oli sävyssä Taupe
Silmissä mulla oli kolmea eri tuotetta (nrot. 10-12). Luomivärit tehtiin kokonaan Naked 3 paletilla (mikä on mulla ehdottomasti ostoslistalla, koska tässä on vaan niin ihania sävyjä) ja sävyt mitä mun meikissä käytettiin oli burnout, darkside sekä dust ja lisäks häivytyssävynä käytettiin strangea. Tähän palettiin mä rakastuin vielä vaan entistä palavammin.


Rajaukset mulle tehtiin Naked basics kakspäisellä rajauskynällä (11). Mustalla rajattiin yläluomi tosi kevyesti ja vaaleeta laitettiin alas vesirajaan tuomaan valoa ja avartamaan katsetta. Ripsissä mulla oli vedenkestävää ripsaria, Cannonballia. 


Poskiin mulle laitettiin poskipunaa ja tää kyseinen yksilö on nimeltään Afterglow, sävyssä Fetish. Varjostuksia/aurinkopuuteria mulle ei laitettu, koska haettiin mahdollisimman raikasta ja luonnollista pohjaa + meillä tuli kello vähän (eli paljon) vastaan. 

Kaikki tuotekuvat on Urban Decayn omilta kotisivuilta.

Meikki viimesteltiin huultenrajauskynällä sävyssä Ladyflower ja huulipunalla (Vice Lipstick) sävyssä Criminal.


Tältä meikki näytti heti valmiina, tykkäsin ite lopputuloksesta oikein paljon.


Tässä vielä kuva muutaman tunnin jälkeen kun meikki oli saanut kunnolla asettua, tykkäsin edelleen oikein paljon.

Sit päästäänkin mun mielipiteisiin näistä tuotteista. Päällimmäisenä mielessä tällä hetkellä on, että UD on ehdottomasti yks mun lemppari meikkimerkeistä, ellei jopa lemppari. Se on brändinä jotenki mulle niin oman tuntunen. Näistä tuotteista positiivisesti mieleen jäi kyllä kans aika moni. Naked Skin meikkivoide ja concealer oli huippuja, samoin color correctorit. Tykkäsin myös Naked 3 luomiväripaletista ihan älyttömästi. Myös Optical Illusion primeri, All Nighter setting spray ja prep priming spray oli mun mieleen ja tekivät sen mitä lupaavat, sillä meikki oikeesti pysy mun naamalla koko päivän. Tän meikin pysyvyys oli oikeesti jotain ihan omaa luokkaansa. Olin kävelly räntäsateessa ja tuulessa ja tehny vaikka mitä, mutta edelleen 12 tunnin jälkeen meikki oli kun vasta tehty. Ainut miinus mitä päivän mittaan huomasin oli, että mun naamasta alkoi iltaa kohden ehkä aavistuksen kuultaa punoitus läpi, mutta se saattoi johtua siitä, että meikkivoidetta laitettiin tosi ohut ja kevyt kerros. Yleisesti tykkäsin koko meikistä super paljon, etenkin sen kestävyydestä ja oon ihan myyty näille tuotteille.

Till next time,

♥ Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti