tiistai 4. huhtikuuta 2017

MARCH FAVOURITES

Näinhän tässä taas kävi, että edeltävästä postauksesta kerkes yli viikko vierähtää. Jotenkin on niin vaikeeta löytää sopivaa kolosta kirjotella ja ottaa kuvia vaikka aikaa onkin. Koitan nyt vähän paremmin aikatauluttaa tätä mun eloa, että saisin ees jotain säännöllisyyttä näitten postauksien julkasemiseen. Muutama päivä sitten alkoi huhtikuu ja sehän tarkoittaa tietysti sitä, että tälläkertaa vuorossa on maaliskuun suosikit.


Eka suosikki viimekuulta on tää dermosilin mieto saippua, mitä oon käyttänyt meikkisiveltimien puhdistukseen. Tää puhdistaa siveltimet ja beautyblenderin niin hyvin, mut kuitenkin sillai hellävaraisesti. En oo aikasemmin ollu mikään kovin hyvä pesemään meikkisiveltimiä säännöllisesti, vaikka ne pitäs aina kerta viikkoon pestä, mut nyt oon jotenkin reipastunut sen suhteen. Ja hyvä että oon, koska siveltimet ja niitten puhtaus (tai epäpuhtaus) vaikuttaa meikkiin ja ihon kuntoon yllättävänkin paljon.


Yks uus suosikki mikä kotiutui mun luokse viimekuussa on vasemman puoleinen Lumene lähde 3in1 puhdistusvesi. Tää on kätevä apu niinä iltoina kun on vaan yli väsynyt pesemään naamaa perusteellisesti. Päivittäiseen käyttöön en kuitenkaan suosittelis tätä, sillä iho voi paremmin kun puhdistaa sen huolellisesti. Mun kaikki nassun puhdistus aineet on Lumenelta, joten tää sopii hyvin joukkoon. Vivalit taas on mun all time favorite veden kestävän ripsarin poistoon. En käytä oikeestaan muuta kun vedenkestävää ripsaria ja näillä sen saa niin kätevästi ja helposti pois ripsistä! Nää ei siis oo pelkästään maaliskuun suosikki, vaan ollut suosikkina jo useemman viime vuoden.



Maaliskuun meikkisuosikkeina on ehdottomasti mun uus Nyxin lingerie sävyssä embellishment (kuvassa huulilla) ja kanssa uus Pashionin puuterinen contour paletti. Tää uus lingerie on niin ihanan sävynen, tämmönen kylmän liila. Näkisin tän kanssa niin hyvin semmosen vaaleenpuna liilan silmämeikin, täytyy kokeilla joku kerta. Pashionin contour paletti taas pääs mun maaliskuun suosikkeihin, sillä siinä on hyvä hinta-laatu suhde. Mä maksoin tästä n. 10€ ja siihen nähden tää on tosi hyvä perus paletti. Sävyistä sen verran, että alimmalta riviltä käytän eniten keskimmäistä, ihan kuten ylimmältäkin. Seuraavaks vielä yks all time favorite tähän postaukseen (voisin toki tehä näistä all time favoriteista ihan omankin postauksen :D). Eli siis Lumenen blueberry wild curl ripsari, minkä tuotanto on kai nyt lopetettu?! Kertokaa jos joku tietää paremmin. Oon jo miettiny, että mistä löydän uuden yhtä hyvän jossei tätä oikeesti enää saa. Saa siis vinkata jos jollain on mielessä joku hyvä, mielellään vedenkestävä!


Maaliskuussa mun suosikkeja oli myös mun Clusen kello ja nää vaaleet helmi korvikset. Molemmat niin yksinkertasia, mutta kuitenkin kauniita yksityiskohtia.

Olipas taas kosmetiikka painotteisia suosikkeja, mutta minkäs minä sille voin, että kosmetiikasta tykkään :D

Tämmösiä juttuja tälläkertaa, till next time,

♥ Saara

3 kommenttia:

  1. Jep toi kello on! ❤️ Sillä mäkin otin ton kyseisen paletin testiin, kun ei ollut pahan hintanen. Ja oon kyllä ollut tyytyväinen tohon hintaan nähden :)

    VastaaPoista
  2. Kivoja suosikkeja! Mulla on toi samainen contour paletti ja tykkään kyllä siittä tosi paljon (-:

    http://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) mullekkin oli kyllä positiivinen yllätys tuo contour paletti❤️

      Poista