keskiviikko 26. huhtikuuta 2017

BLUE STRIPES


Tänään taas asukuvien parissa. Musta ei oo taas hetkeen kuulunu, kun kohtasin vähän ongelmia kuvaamisen kanssa, mutta ne ongelmat on nyt voitettu ja täällä mä taas oon. Käytiin viikonloppuna Siirin kans napsimassa nää kuvat ja oikeestaan tää asu rakentu tämmöseks vähän niinkun vahingossa. Ei sillä että se millään tapaa haittais, tykkään tästä kans tosi paljon vaikka tää onkin aika erilainen kun mitä normaalisti mun päällä näkee. Nää housut löyty vähän niinkun vahingossa, koska en muistanu että omistan tämmöset (olin nimittäin varastoinut nää kaapin pohjalle). Hyvä kuitenkin, että löyty, koska nyt nää on ollu mulla päällä jo parina muunakin päivänä. Paita taas on kirpparilta, oletettavasti miesten mallistoa ja mulle ihan överi iso, mikä oli tosi jees tässä asussa kun kaipasin jotain rentoo, mutta kuitenkin siistiä.
Oon nyt kevään myötä (tai no, kevään ja kevään kun ulkona sataa tälläkin hetkellä lunta) ihastunu siniseen, varsinkin just farkkuun ja sit semmoseen baby blue:hun, kuten myös baby pink:iin. Baby pink on kyllä yleisestikin yks mun lempiväreistä, mutta nyt tällein keväällä se on tullut vielä vahvemmin esille. Myös kaikki vaaleet sävyt, ihan valkosesta vaaleen harmaaseen on ollu nyt mun suosiossa. Tykkään niin paljon, kun ulkona on jo suht valosaa ja kaikki asut näyttää tuhat kertaa paremalle, verrattuna vaikka syksyn pimeyteen. Tai ainakin mun silmään. Kevät on kyllä ihan mun lemppari vuodenaika, kesän rinnalla tottakai.
Käytin edellisen viikonlopun siis täysillä hyödyks kun sain mun kuvausongelmat ratkottua ja kuvasin sen minkä kerkesin (ainakin melkein) ja nyt mulla on sit jo muutaman seuraavan postauksen kuvat valmiina koneella.

Till next time,

♥ Saara

ps.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niin mustakin! Yllätin oikein ittenikin kun en aluks aatellu että tää näyttäs loppujen lopuks näinkin kivalta❤️

      Poista
  2. Aivan todella kiva tää asu! Ja sä osaat kyllä olla niin super kivasti kuvissa! :)

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, ihana kommentti❤️ Itekkin tykkäsin kyllä tästä asusta!

      Poista