lauantai 8. huhtikuuta 2017

URBAN DECAY

LUVASSA ON SUPERPALJON MEIKKIJUTTUJA JA KUVIA, TEITÄ ON VAROITETTU ;)


Edeltävät kuvat otettu puhelimella, iPhone 6s.
Torstaina 6.4. tapahtui jotain, mitä olin jo pitkään oottanut, nimittäin: Urban Decayn lanseeraus myös Jyväskylän Sokokselle. Ennen UD:n meikkejä on saanut Suomessa vain Helsingin ja Tampereen Sokoksilta, mutta nyt vihdoin myös täältä Keski-Suomesta ja sitä oon oottanut kun kuuta nousevaa. UD on valehtelematta yks mun suosikki meikkimerkki. Monta kyseisen merkin tuotetta on ollu mun ostoslistalla jo pitkään ja kaikki ne tuotteet, mitä oon UD:lta päässyt kokeilemaan, on ollut mun mieleen. Ei siis ihmekkään, että olin aavistuksen innoissani kyseisen merkin lanseerauksesta myös tänne. Tapahtuma ja torstai ilta oli itessään ihan huiput. Tasan klo 18:00 Uino (Aino Rossi - vloggaaja ja bloggaaja) leikkas Urban Decayn pistettä ympäröineen nauhan ja sit päästiin tutkimaan kaikkia niitä ihanuuksia, mitä hyllyt piti sisällään. Ihmisiä oli ihan tuhottoman paljon joten aikaa kerkes vierähtää, ennenkun sain kaiken koluttua läpi (ja kaikkihan piti koluta läpi). Pari juttua mulla tarttui matkaan, mutta niistä kerron myöhemmin tässä postauksessa lisää. Mun silmää UD:n visuaalinen ilme ja ulkoasut, niin yksittäisissä meikeissä kun myös niiden pisteillä kokonaisuudessaan, on aina miellyttänyt. Kaikki yksityiskohdat on aina otettu huomioon ja kaikki näytti myös Jyväskylän Sokoksen pisteellä super hyvältä. 
Nyt lisää kuitenkin niistä jutuista, mitä mun matkaan tarttu avajaisista:


Kerkesinkö just mainita jotain Urban Decayn visuaalisuudesta ja meikkien ulkoasuista? Kattokaa tätä palettia, otetaan sille hetki tässä kohtaa.
Miten mikään meikkipakkaus voi näyttää noin kauniille ja mielenkiintoselle? Ihan supermakee. Tätä palettia oon siis himoinnu jo hyvin pitkään, useemman vuoden. Oon myös jo pitkään (varsinkin nyt kun oon alkanu todenteolla kiinnostua meikkauksesta) tarvinnut semmosen luomiväripaletin, missä kaikki sävyt ois mattasia ja semmosia perus "pohjasävyjä". Tää paletti on siitä hyvä, että tällä pystyy joko tekemään koko silmämeikin alusta loppuun, tai sit tätä voi käyttää silmämeikin pohjana ja jatkaa loppuun jollain toisella paletilla, jos vaikka tahtoo käyttää lisäks jotain shimmerisiä sävyjä. Pohdin hetken tän paletin ja UD:n Naked basics 2 paletin välillä, mutta päädyin kuitenkin tähän, koska totesin, että tälle mulla on enemmän käyttöä ja tästä hyödyn enemmän. Tässä myös oli laajempi sävyvalikoima kun Naked basics 2:ssa, joten siitäkin syystä kallistuin tän paletin puoleen. Voisin höpötellä tästä paletista vaikka kuinka pitkään, mutta jatketaan nyt seuraaviin juttuihin. Ehkä teen teille jossain välissä myös postauksen meikistä, mikä on toteutettu tällä paletilla, who knows ;)

Loput kuvat otettu kameralla.
Ostaessani ton paletin, sain kassalla vielä valita kaupanpäälle kolmesta huulipunasta itelleni mieleisen. Huulipuna oli minikokoinen, eli näytepakkaus, ja semmosen sai kaupanpäälle kaikki, jotka osti jonkun Naked luomiväripaletin. Sävyvaihtoehtoja oli tosiaan kolme ja mä päädyin tähän kyseiseen sävyyn nimeltä Backtalk. Tää on niin kaunis vaalenpunapohjanen nude, ja just hyvän sävynen arkikäyttöön. Saa nähä kuinka nopeesti tää miniversio tulee käytettyä loppuun, ja muodostuuko tästä mulle yks lemppari huulituote lisää.
Eikä tässä vielä kaikki; UD:n pisteellä oli erilasia arvontoja ja mm. semmonen hyrrä, mitä sai käydä pyöräyttämässä. Palkinnot mitä hyrrästä pysty voittamaan oli suurin osa erilaisten tuotteiden näytteitä ja minikokoisia tuotteita, ja sitten oli se yks palkinto, minkä meitsi onnistui nappaamaan. Nimittäin voitin lahjakortin 30 minuutin meikkaukseen Urban Decayn meikeillä! Saan siis ilmaiseksi naaman täyteen yhen mun lemppari merkin tuotteita yhdeksi päiväksi, en kestä mikä tuuri!
Voisin höpötellä tästä aiheesta vielä vaikka kuinka paljon. Tässä huomaa miten sitä juttua tulee, kun on aihe mikä itteään kiinnostaa ja mistä tykkää. Musta tuntuu, että oon vihdoin löytäny sen oman juttuni, nimittäin meikit ja meikkauksen. Enkä ymmärrä, miten yks uus luomiväripaletti voi tehdä pienen ihmisen näin iloseks. Mutta näköjään se voi.
Kokonaisuudessaan ilta oli ihan superhauska ja mulla ainakin oli kivaa, toivottavasti muillakin, jotka oli samaiseen tapahtumaan eksyny. Mulla on taas yks työviikko lisää takana päin ja nyt levähdän viikonlopun, sitä mä tarviin. Iloinen tyttö kiittä ja kuittaa, till next time,

♥ Saara

7 kommenttia:

  1. Oi tuli niin kova meikkikuume näitä kuvia katellessa! Tosi ihana tuo paletti ja nuo sävyt *.*
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin oikein sormet syyhysi kun kirjottelin näitä juttuja, niinkun varmaan tekstin paljoudesta voi huomata :D Oon nyt muutaman viikon palettia käyttänyt lähes päivittäin ja voin kyllä sanoa, että oli jokaisen sentin arvoinen! Niin ihana❤️

      Poista
  2. Oi ihania löytöjä oot tehnyt! Mulla on itellä Urban Decayn silmämeikin pohjustusvoide ja oon kyllä tykännyt siitä. Etenkin, kun nyt viime aikoina oon kans innostunut käyttämään luomivärejä niin on sille tullut paljon enemmän käyttöäkin. Himottaisi ihan älyttömän paljon tuo sama luomiväripaletti, mikä sullakin on ja siihen on vaan niin ihania sävyjä koottu yhteen! :)

    https://lauraemiliaan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää paletti on kyllä ainutlaatuinen, siinäkin suhteessa, että näitä sävyjä ei oo missään muussa UD:n paletissa vaan ne on luotu ihan vaan tätä palettia varten. Voin suositella tätä ihan täydellä sydämellä❤️ Tästä on hyvä lähtee kasvattamaan palettikokoelmaa ja seuraavana voikin hommata jonkun erilaisemman, kun löytyy jo nää perus mattaset sävyt, millä on helppo rakentaa pohja :)

      Poista
  3. Mä kans tykkään UD:stä. Esim. Perversion ripsari on tosi hyvä. Ja nimikin niin hauska!

    VastaaPoista
  4. Luulin jo jättäneeni kommentin, mutta entiedä hävisikö bittitaivaaseen. Mut joo UD:n perversio on hyvä ripsari, suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että muutkin tykkää tästä merkistä!❤️ Ja haha joo oon kuullut kyllä hyvää tosta perversiosta :D Osaisitko verrata sitä Lumenen blueberry wild curliin? Toi Lumene on ihan mun lemppari, mut sen tuotanto on nyt kai lopetettu niin täytyis löytää uus yhtä hyvä.

      Poista