sunnuntai 3. joulukuuta 2017

JEFFREE STAR

Noniin, huulimeikki asiaa pitkästä aikaa! Elikkäs tällä kertaa ois vuorossa postausta niistä Jeffree Starin parista huulituotteesta joista mainitsin jo tässä postauksessa, jotka siis ostin itelleni aiemmin syksyllä I Love Me-messuilta. Tiesin jo ennen messuille menoa, että nää kyseiset Jeffreen huulituotteet (kuten kaikki muutkin Jeffree Starin tuotteet) olis siellä alennuksessa ja päätin et sieltä sit vihdoin kotiutan nää kauan haaveilemani punat itelleni. Ennen messuja tiesin varmasti haluavani ainakin Velour liquid lipstickin sävyssä Androgyny, mutta tiesin myös haluavani sille kaverin. Androgynyn olin halunnut jo pitkään ja sen lisäks olin katellut ainakin Celebrity skiniä ja Designer bloodia. Sit paikanpäällä päädyinkin ihan uuteen tuttavuuteen ja mun mukaan lähti Androgynyn lisäksi lopulta sävy Deceased.


Oon tykänny molemmista aivan tajuttomasti. Niiden koostumus on täydellinen ja ne kuivuu huulille ihan mattaisiksi ja vaikka ne on mattasia, niin ne ei silti kuivata huulia. Huulilla nää punat tuntuu ihanan pehmeiltä ja silkkisiltä eikä niitä oikeestaan edes huomaa kun ne on huulilla. Pysyvyys on kanssa ihan omaa luokkaansa, enkä oo ennen vastaavaa nähny minkään punan kanssa. Ei näitä siis ihan turhaan hypetetä, ehdottomasti parhaita nestemäisiä mattapunia joita oon päässyt testaamaan.


Sävyinä nää kaks on ollu mulle ihan lempparit. Androgyny on ihana, semmoinen aavistuksen punertava ja rusehtava sävy, liilalla vivahteella. Vähän kuin tumma marjapuuro. Tää oli aavistuksen tummempi kuin mitä odotin, mutta oikeestaan se on vaan kiva. Oon käyttäny tätä niin arkena kun juhlanakin, enkä oikeestaan keksi tilannetta mihin tää väri ei sopis. Näistä sävyistä kumpikaan ei pakolta tarvi huultenrajauskynää alle, mutta jos haluun oikein super tarkan lopputuloksen niin sillon laitan alle vielä rajauskynää, mutta esimerkiks arkena menee erittäin hyvin ilmankin.

Androgyny huulilla, alla Essencen huultenrajauskynä sävyssä 11 "Sucker for grey".
Deceased taas on sävyltään aika liilan nude pienellä harmaalla vivahteella. Oon viimeaikoina rakastanu tämmösiä vähän liilaan ja harmaaseen taittavia huulimeikkejä, joten tää on ollu kyllä ihan super. Kivaa vaihtelua semmoselle perus vaaleenpunapohjaselle nudelle.

Deceased huulilla, ei rajauskynää alla.
Mulla on näiden kahden lisäks ostoslistalla vielä ainakin Celebrity Skin, Unicorn Blood ja sit se uus sävy Human Nature. Haluisin myös pari kappaletta niitä metallin hohtoisia sävyjä, Candy Ass näytti ainakin kuvissa super kivalle. Jeffreen meikeistä muuten mua kiinnostaa myös Androgyny luomiväripaletti, sekä pari eri sävystä Skinfrostia, eli korostuspuuteria. Myös niistä huulikuorinnoista oon kuullu paljon hyvää!


Ja siis arvatkaa mitä! Voiko näin edes käydä, olin just kirjoittamassa tänne, että mistä näitä Jeffreen meikkejä vois tilata Suomeen, mutta sainkin nyt tässä tätä postausta kirjoittaessa tietää, että Jeffree Starin meikkejä tulee myyntiin osalle Suomen Sokoksista huomenna maanantaina 4.12.! Vitsit mikä positiivinen ylläri, ennenhän näitä on saanut Suomeen ainoastaan tilaamalla netistä, mutta nyt niitä pystyy siis käydä ostamassa myös ihan suoraan kaupasta. Huippua! Mun täytyykin heti huomenna sit mennä hipeltämään kaikkia niitä ihanuuksia.
Olipas kiva pitkästä aikaa höpötellä meikkijutuista, näistä saa aina tekstiä syntymään ihan vaivatta. Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille 


♥ Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti