perjantai 15. joulukuuta 2017

JOULULAHJATOIVEITA



Kaikki kuvat on Googlesta.

Joulu lähestyy jo kovaa vauhtia, enää reilu viikko jouluaattoon! Oon varmaan jo aavistuksen myöhässä tän postauksen kanssa, mutta halusin kuitenkin tän tehdä joten tässä sitä ollaan. Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Mä ite henkilökohtasesti rakastan joulua ja kaikkea sitä mitä siihen liittyy. Rakastan myös lahjoja, sekä niiden saamista että antamista. Oon tosin ihan kamalan huono ikinä keksimään kenellekkään mitään lahjoja. Tykkään joulun alla muutenkin vaan pyöriä kaupoilla kun kaikkialla on joulukoristeita ja niin jouluisen näköistä. Joulu on heittämällä mun lemppari juhla koko kalenterivuodessa, sillon on vaan niin hyvä tunnelma ja fiilis. 

Ekana mun lahjatoivelistalta löytyy tänäkin vuonna, kuten lähes jokaisena edellisenäkin vuonna on löytynyt, yöpaidat, pörrösukat ja kaikki söpöt, mukavat ja lämpöset olo asut. Näitä vaan ei voi olla liikaa, varsinkaan pörrösukkia. Mun kaikkien aikojen lemppari pörrösukat on Cubuksen Cozy Socksit, siis mitkään ei oo oikeesti niin pehmeitä kun ne. Mun vanhat pörrösukat on jo niin kulahtaneita ja kärsineitä, että uudet ois enemmän kun tervetulleita. Pörrösukkien lisäks mä oikeesti tarviisin myös uusia yöpaitoja, koska nukun tällähetkellä vanhoissa T-paidoissa, ja ne on päällä niin epämukavia kun vaan olla ja voi. Mä tykkään eniten käyttää yöpaitoina tommosia pitkiä paitoja/mekkoja enemmin kun paitaa ja housua, noi on vaan jotenkin niin helppoja ja kivoja.

Seuraavana listalta löytyy kylpytakki/aamutakki. Mulla ei oo mitään muuta kun yks semmonen ohut ja liukas kimono, eikä se paljoo lämmitä näin talvella. Tälle ei muita kriteereitä kunhan se on pitkä, lämmin, pehmoinen ja super mukava. 

Kolmantena on jonkin sortin vartalovoide tai vartalovoi. Mun vanha lähenee uhkaavasti loppuaan ja näin talvella mun ihon on koko ajan tosi kuiva, joten voide on ihan pakollinen päivittäinen tuote mun iholle. Voiteen lisäks listalta löytyy Konjac-sieni vartalolle. Konjac-sieni mulla on jo kasvoille ja oon tykänny siitä tosi paljon, niin nyt listalla on oma sieni myös vartalolle.

Sit mun toivomuksista löytyy tietenkin suklaata. Rakastan suklaata niin paljon ja se on kyllä ihan mun lemppari kaikista herkuista. Tätä on vaan joka joulu toivottava. Mun lemppari joulusuklaat on ehottomasti Pandan Juhlapöydän konvehdit-rasia, Mustikka konvehdit ja Juliat.

Ja löytyyhän mun listalta pari meikkijuttuakin. Mun meikkipöydällä vallitsee aika usein kaaos, koska mulla ei oo mitään järkevää tapaa säilyttää mun meikkejä. Mun pöydässä ei siis oo yhen yhtä laatikkoa eikä muutakaan säilytysmahdollisuutta, joten oon jo pidemmän aikaa katellut tota Nomess Copenhagenin kirkasta laatikostoa. Tää ois niin kätevä niille meikeille mitä käytän päivittäin ja vielä näyttäskin nätille. Tätä saa ainakin Stockmannilta ja siellä mä oon käynytkin tätä useesti hipeltämässä. 

♥ Sit toinen meikkijuttu on tuo Nyxin Ultimate eyeshadow palette sävyssä Brights. Oon jostain syystä himoinnu tätä jo ihan kauheen pitkään, vaikka sävyt tässä ei ookkaan mitkään ihan joka päiväiset. Mun kokoelmasta ei siis vielä löydy mitään tän sävysiä luomivärejä, joten kyseinen paletti on erittäin tervetullut.

♥ Kun tässä nyt on keritty suunnilleen puoli vuotta asumaan omillaan, niin on alkanu huomaamaan niitä juttuja, mitä meidän kotiin vielä tarvis. Ekat on koko harmaat ja koko valkoiset pussilakanat ja tyynyliinat (2x pussilakana ja 2-4x tyynyliina), ja toiset jutut on harmaita ja valkosia hyviä käsi-, kasvo- ja vartalopyyhkeitä. Näitä me vielä kaivataan.

♥ Sit tässä näin joulunalla huomasin, kun rupes tekeen mieli leipoa pipareita, että en omista kaulinta enkä mitään piparkakkumuotteja. Piparit jäi siis tekemättä. Tarve ois kans tommoselle sudille millä voi levittää esim. kananmunaa vaikka pasteijoiden päälle ennen niiden paistamista.

♥ Vikana muttei vähäisimpänä mun listalla ois uudet Applen kuulokkeet. Vanhat pääs hajoomaan aiemmin syksyllä, eikä mitkään kuulokkeet voita noita Applen omia, ne istuu korvaan niin hyvin!

Tämmösiä juttuja löytyy mun toiveista tänä vuonna. Tuli ihan lapsuus mieleen tätä kirjoittaessa, en siis muista millon viimeks oisin kirjottanu lahjatoivelistaa. Oli kiva pohtia ihan kunnolla, että mitä sitä nyt oikeesti sit haluais ja tarvis. 
Ihanaa joulunodotusta kaikille sinne ruudun toiselle puolelle!

 Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti