perjantai 30. kesäkuuta 2017

YLIOPPILAS 2017

Tällä kertaa vuorossa siis nää niinsanotut "viralliset" yo-kuvat. Kuvaajana toimi mun poikaystävä ja kuvat otettiin mun järkkärillä, mikä on muuten Sonyn DSLR-A550. Tää kombo riitti mulle paremmin kun hyvin ja sain just sen tyyppisiä kuvia kun mitä olin suunnitellutkin. Nää kuvat otettiin Helsingissä Hernesaaren rannalla ja sää oli mitä parhain. 


Lisäks käytiin vielä Eirassa yhessä aivan ihanassa puistossa räpsimässä muutamat kuvat ja tässä seuraavana vielä niistä onnistuneimmat yksilöt.


Tää ylioppilas kiittää ja kuittaa. Seuraavalla kerralla ollaankin jo ihan toisten aiheiden parissa.


Till next time,


♥ Saara

4 kommenttia:

  1. Aivan upeat kuvat ja vielä upeampi mekko ♥_♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! ♥ Tuo mekko oli kyllä munkin mielestä ihan super!

      Poista
  2. Moi! Mistä noin ihana mekko? Itse valmistun vuoden päästä ja talvella tarvis olla vähän pitkähihasempi mekko päällä. :) Mallin nimi olisi kiva tietää myös, niin tietäisi vähän millä hakea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Mekko on kokonaan mun äidin käsialaa, eli valitettavasti sitä ei ole saatavilla kaupoista. Se on siis itsetehty ja suunniteltu. Ihana, että tykkäsit mekosta, munkin mielestä se oli ihan super ♥ Tsemppiä vielä viimeiseen vuoteen ja ihania tulevia valmistujaisia sulle! :)

      Poista