lauantai 24. kesäkuuta 2017

03.06.2017

Vihdoin ja viimein oon saanut kaikki ylppärikuvat käytyä läpi (voin kertoa, että niitä oli paljon) ja valittua parhaimmat tänne teille julkastaviks. Mun ylppäripäivä alko siitä, että aamulla heräsin ihan super aikaisin meikkaamaan ja valmistautumaan. Meikin tein itse ja hiukset mulle laittoi mun isosisko. Meillä oli siis koululla ensin kevätjuhla, jossa meidät virallisesti lakitettiin. Oli niin outoa, mutta ihanaa vihdoin saada painaa se lakki virallisesti päähän. Siinä sitä vasta älys, että lukio on oikeesti nyt suoritettu ja takana päin. Koulun juhlatilaisuuden jälkeen meillä oli kahvittelut ihan omassa kotona ja vieraita kävi pitkin päivää. Me leivottiin ja laitettiin kaikki kahvipöydän tarjoilut itse, mikä oli mun mielestä hyvä, niin sai just semmosta kun ite halus. Mun mekko oli äitin käsialaa. Mä suunnittelin, äiti toteutti. Tykkäsin siitä ihan älyttömästi ja siitä tuli just semmonen kun mitä olin aatellutkin. Kiitos äiti♥ Seuraavaks päästän teiät katteleen näitä kuvia ja lopussa on vielä vähän lisää mun höpöttelyä.


Tässä vikana vielä vähän lähempää kuva mun meikistä ja hiuksista. Huulimeikki oli tässä vaiheessa päivää jo lähteny kaikkien alkumaljojen ja syömisien myötä, mutta muuten kaikki muu on vielä tallella. Illasta meille tuli pari mun kaveria ja myöhemmällä lähettiin vielä sitten kaikkien uusien ylioppilaiden kesken jatkamaan juhlintaa. Meillä oli kaiken kaikkiaan niin ihanat juhlat, paljon hyvää ruokaa ja ihania ihmisiä, jotka kävi kahvilla. Kiitos ihan jokaiselle, joka jollain tapaa muisti mua asian tiimoilta

ps. seuraava postaus on vielä ylppäriaiheinen, ja siitä löytyy nää mun "viralliset" yo kuvat.



♥ Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti