lauantai 4. maaliskuuta 2017

FEBRUARY FAVOURITES

Helou! Tänään ollaankin ihan uusien juttujen parissa. Minä (kuten moni muukin bloggaaja ja vloggaaja on tehnyt) halusin alottaa tän kuukauden suosikit postaussarjan. Ideahan on siis se, että joka kuun vaihteessa (ennemmin tai myöhemmin) tulee postaus, jossa kerron kuvien kera mun menneen kuun suosikkeja, eli tuotteita ja asioita, tai oikeestaan mitä vaan juttuja maan ja taivaan väliltä joista oon menneen kuun aikana tykänny. Nyt olis siis ensimmäisenä vuorossa helmikuun suosikit, lets goooo!


Ihan ekana suosikkina mulla on Lorealin Pure clay glow mask. Halusin pitkään semmosen mustan peel off-naamion, mutta luin tästä niin paljon hyvää, että päädyinkin kokeilemaan tätä. Tää puhdistaa ihoa syvältä ja niinkun näätte kuvasta, paljastaa kaikki ihohuokoset, finnit ja mustapäät. Toimii, eikä mulla oo tästä mitään moitittavaa. Mun mielestä tää on vielä tosi riittosaa, yhellä käyttökerralla ei kovin paljoa purkki tyhjene ja tätä onkin tarkotus käyttää muutaman päivän välein, joten riittosuus on vaan plussaa.


Seuraavana suosikkina mulla on Lumenen gel effect kynsilakka sävyssä 03 rantaniitty. Tää on niin kaunis ja yksinkertainen sävy, mikä sopii niin arkeen kuin juhlaankin. Mun kynsissä ei oo viimeaikoina paljoa muita lakkoja näkynyt. Kaiken lisäks tää on myös tosi pigmentinen (jos nyt kynsilakasta voi niin sanoa :D) ja pitkäkestoinen, mikä on pelkkää plussaa.


Yhtenä suosikkina mulla oli Dermosilin Primo kasvo öljy. Käytin ennen meikin alla normaalia kasvorasvaa, mutta musta tuntu ettei se kosteuttanu mun ihoa tarpeeks ja päivän mittaan iho alkoi kuivua. Päädyin sitten kokeilemaan tätä öljyä. Tää tekee ihosta tosi pehmeen ja kosteuttaa koko päivän, mikä on mulle ja mun iholle ainakin just hyvä. Plussaa tässä on myös hyvä tuoksu (tai ainakin mun nenään tää tuoksuu hyvälle)


Seuraavina suosikkeina on kans lisää rasvoja ja Dermosiliä. Kyllä huomaa, että on talvi ja iho kuivuu enemmän kun kesällä. Mutta seuraavina siis Dermosilin Nature sarjan huulirasva (jota oon ylistänyt jo tässä postauksessa aiemmin) ja saman sarjan käsirasva. Nää molemmat on mun mielestä niin hyviä ja kosteuttavia, plus näissä on tosi hyvä tuoksu. Tää huulirasva on mun mielestä valehtelematta paras huulirasva mitä oon kokeillu, eikä käsirasvassakaan mitään moittimista oo.

Viimesinä helmikuun suosikkeina mulla on nää biisit:



Olipas kosmetiikkapainotteinen helmikuu ainakin näiden suosikkien osalta. Ens kuun vaihteessa kerron sitten taas maaliskuun suosikit!

ps. Mitä mieltä ootte, piänkö englannin kieliset otsikot vai vaihdanko suomeen?

♥ Saara

3 kommenttia:

  1. Ihana postaus, nää suosikkijutut on aina kivaa luettavaa! 💗

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla!❤️ Näitä on myös kiva tehä!

      Poista