sunnuntai 13. elokuuta 2017

MAKEUP LIGHTS

Helou taas pitkästä aikaa! Muutama viikko on vierähtäny edellisestä ja tässä välillä on kerenny tapahtua kaikenlaista kivaa. Mulla alko koulu tällä viikolla ja se on ihan huippu paikka, tykkään niin paljon. Meillä on ihan super ihana luokka ja muutenkin se vaan tuntuu niin mun jutulta. Pääsin myös töihin ja sekin starttaa jo ens viikolla. Paljon siis kaikkia uusia asioita ja kuvioita, mutta oon niin ilonen ja onnellinen tästä kaikesta. Mutta nyt, itse postauksen aiheeseen. Eli siis, kipastiin jokin aika sitten Ikeassa ja sen reissun seurauksena mun meikkipöytä koki kauan odotetun uudistuksen. Olin jo pitkään haaveillut kunnon meikkivaloista, koska on tulossa syksy ja talvi, ja aamut on jo hetken päästä aika pimeitä. Nyt mun ei enää tarvi murehtia miten nään aamusin ainoastaan kattovalolla laittautua, koska mulla on nyt täydelliset meikkausvalot. Kyseessä on siis Ikean Musik valaisimet. Lamput ja johdot piti ostaa erikseen ja myös asentaa kokonaan itse, minkä takia nää oli tietysti halvemmat, mitä ne Ikean toiset tämmöset on, joissa on kaikki valmiina ja valmiiksi koottuna. Onneks iskä oli meillä sillon käymässä ja asenti nää mulle, muuten olisin ollu pulassa, sillä en oo mikään mestariasentaja. Nää on siis nää tämmöset ns. studiovalot ja tykkään niin paljon. Näitä mun meikkipöytä oli kaivannut jo pitkään.


Tää itse pöydän päällinen ei oo vielä ihan sen näkönen, mitä tahtoisin ja se onkin seuraava projekti minkä kimppuun käyn. Mulla on suunnitelmissa hommata jonkin sortin kirkas laatikko/rasia mihin saisin kivasti meikkejä esille myös tähän pöydälle. Tykkään tästä pöydästä ihan älyttömästi, mutta mua häiritsee vietävästi se ettei tässä oo yhden yhtä vetolaatikkoa tai mitään muutakaan säilytyslaatikkoa. Siitä johtuen mun meikit asustaa tälläkin hetkellä meikkipusseissa, lukuunottamatta noita muutamaa purnukkaa ja huulipunaa tuossa pöydällä. 


Yks mun lemppari yksityiskohdista tässä pöydällä tällä hetkellä on tää mun korurasia. Tykkään niin paljon siitä miten yksinkertaisen kaunis se on ja noi hopeat korut sopii sinne vaan niin hyvin. Tän aion tässä säilyttää, vaikka muuten meinaankin vielä tätä pöydän päällistä uusia.


Tässä vielä lähempää vilkasua itse lamppuihin. Noi hopeamustat rungot, lamput ja johdot piti siis kaikki hommata erikseen. Valoa näistä tulee yhteensä enemmän kun meiän kattolampusta, ei siis pelkoa, ettei valon määrä riitä. Se, että nää on molemmin puolin peiliä takaa sen, että näiden antama valo levittyy tasasesti molemmille puolille kasvoja, mikä on just hyvä juttu meikatessa. 

Mille nää sitten näyttää kun valot on päällä?


Mä ite tykkään noista valoista niin paljon ja ne on mulle ainakin erittäin hyödylliset. Muutenkin toi pöytä näyttää nyt paljon kivemmalle, kun mitä se näytti ilman noita valoja. Hyvä valaistus meikatessa on kuitenkin kaiken A ja O ja voin suositella näitä kyseisiä valoja kaikille jotka vähänkään enemmän meikkailee tai tykkää kyseisestä asiasta. Palaan täällä blogin puolella sit uudestaan mun meikkipöydän pariin, kunhan oon saanut sen kaikin puolin valmiiks ja kuntoon. Syksy ja aamupimeydet voi mun puolesta tulla, sillä mulla on niihin nyt pelastus. 

Till next time,

♥ Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti