sunnuntai 23. heinäkuuta 2017

RUISROCK 2017

Tällä kertaa ollaankin Ruisrock tunnelmissa. Tänä vuonna oli mun eka Ruissi ja voin sanoo, että ei tuu jäämään viimeseks. Me päästiin mun kaverin kanssa talkoolaisiks ja työvuorot meillä oli lauantana ja sunnuntaina, eli perjantai saatiin vaan nauttia festareista. Meillä jäi myös lauantaina ja sunnuntaina työvuorojen ulkopuolelle vapaa-aikaa, eikä se itse työkään niin kovin työltä tuntunu. Me siis myytiin Estrellan sipsejä alueella kierrellen ja edustettiin Estrellaa. Kokonaisuudessaan itse festareilla oli ihan super kivaa, hyvää musiikkia ja niin hyvät säät. Ruissalo oli myös ympäristönä tosi kaunis; oli merenrantaa, metsää ja niittyjä. Mä päädyin jättämään mun kameran kotiin, mikä oli hyvä ratkasu, joten perjantain asukuvia lukuunottamatta kuvat on otettu puhelimella (pahoittelut laadusta). Tsekataan eka mun Ruissi asut 2017 ja lopusta löytyy sit lisää muita kuvia.


Perjantaina mun päälle tiensä löyti tää aivan ihana, mun tän hetkinen lempparimekko. Löysin tän keväällä Monkin aleista ja ihastuin heti. Parasta tässä on pitkät hihat ja itse mekon pituus. Oon nyt viimeaikoina tykänny erityisesti pitkähihasista mekoista, ne vaan näyttää niin kivalle. Hiukset mulla oli hollantilaisilla leteillä, joiden tekoa opettelin hiki hatussa edeltävän viikon ja voi sitä onnen määrää kun sain nää ekan kerran tehtyä. Mulla oli myös tollasia kivoja lettikoruja (jotka tosin ei kovin hyvin näy) noissa leteissä ja hopeet ponnarit. Laukkuna mun luotto musta pikkulaukku, jonka tarviisin tosin uuden koska tuo alkaa vähän vedellä viimeisiään. Kenkinä mulla oli mun vakkari festarikengät, eli valkoset Conssit, jotka tosin ei ollu enää valkoset ton viikonlopun jälkeen.


Lauantaina turvauduin pitkiin housuihin, vaikka päivällä olikin ihan tuhottoman kuuma. Illalla tuli kuitenkin niin viilee, että meinasin perjantaina paleltua mekossa. Iskin siis jalkaan ihan perus mustat farkut. Paitana mulla oli tommonen maailman söpöin valkonen off shoulder-paita, missä on niin kivoja kukka brodeerauksia. Hiukset avasin vaan leteiltä ja sain kivat pörröset lettikiharat ja korvissa mulla oli hopeet rengaskorvikset, jotka ei kuitenkaan kuvista ihan tänne asti näy.
Sunnuntain asusta mulla ei valitettavasti oo kuvaa, koska suurin osa päivästä vierähti työvaatteet päällä. Illalla työvuoron jälkeen vaihdoin päälle vaan mustat farkut (taas) ja ihan tavallisen valkosen pitkähihasen, ette siis missannu mitään super hienoa festariasua.


Kuvia ei tullu kyllä napsittua mitenkään hirveän paljon, mutta onhan tässäkin jo jotain. Oli siis ihan super kiva viikonloppu ja näin ekaks Ruissi kokemukseks jäi kyllä erittäin positiiviset fiilikset. Festarit on kyllä ehdottomasti kesän paras juttu, ei kesä oo kesä ilman festareita.

Till next time,

♥ Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti